Poradnik: Budynek - Alchemik

O co chodzi z tym całym Alchemikiem?
Alchemik to nazwa i budynku i człowieka w nim pracującego. Jak mówi Pomoc w grze, "w kuchni alchemika wytwarzane są zadziwiające rzeczy. Podczas poszukiwania kamienia filozoficznego, można również znaleźć - oprócz wstrętnie pachnących mikstur - mnóstwo użytecznych rzeczy. Im większe jest Twoje laboratorium, tym bardziej udane będą badania."
W skrócie: Alchemik to "premium dla ubogich".
Budowa Alchemika:


Mnożnik czasu na każdym poziomie wynosi 0%.
Alchemik (Poziom 1)
Poziom podstawowy służy Alchemikowi do zorganizowania kuchni. Gracz nie bierze w tym aktywnego udziału.
Na kolejnych poziomach Alchemik udostępni Tobie swoje wynalazki. Pamiętaj jednak, że nie pracuje on za darmo! Za możliwość skorzystania z jego wynalazków będziesz musiał zapłacić mu surowcami.
Alchemik (Poziom 2)
Na tym poziomie Alchemik wytwarza cztery pierwsze zadziwiające rzeczy.
Dziwo pierwsze: Pokazywanie na mapie czasu trwania Twoich pojedynczych osad. Koszt aktywacji wskaźnika:
600 600 600
Dziwo drugie: Pokazywanie na mapie moralności w Twoich osadach. Koszt aktywacji wskaźnika:
900 900 900
Dziwo trzecie: Pokazywanie na mapie ilości wojska w Twoich osadach. Koszt aktywacji wskaźnika:
1200 1200 1200
Dziwo czwarte: Pokazywanie na mapie ilości surowców w Twoich osadach. Koszt aktywacji wskaźnika:
1500 1500 1500
Poziom 3
Na tym poziomie Alchemik przyrządza dwie kolejne pożyteczne rzeczy.
Dziwo piąte: Pokazywanie na mapie ilości wolnych osadników w Twoich osadach. Koszt aktywacji wskaźnika:
1800 1800 1800
Dziwo szóste: Pokazywanie na mapie ilości osłów w Twoich osadach. Koszt aktywacji wskaźnika:
2100 2100 2100
Poziom 4
Laboratorium wymaga już remontu, a zapleczu potrzebna jest rozbudowa. Dlatego na poziomie czwartym nie powstają nowe wynalazki, a alchemik jedzie na zasłużone wakacje.
Poziom 5
Po powrocie z wypoczynku, alchemik pełen sił i zapału wytworza dziwo dziwów - dzieło swojgo życia! Po jego wynalezieniu przechodzi na emeryturę.
Dziwo siódme- ostatnie: Burzenie zamku i innych budynków. Koszt aktywacji opcji:
2400 2400 2400
Na poziomie 5 kończy się rozbudowa Alchemika. Osiągnięcie tego poziomu pozwala na budowę Dworu.
TE DANE SĄ AKTUALNE NA DZIEŃ 08.05.2011r.
|